Choď na obsah Choď na menu
 


Vláčik motoráčik alias Čango 2015

 

Túto trať budete v súčasnom cestovnom poriadku hľadať márne, lebo je už pomaly zabudnutá. Poslednýkrát sa objavila v cestovných poriadkoch v roku 1978 pod označením 38a.  Z nového koridoru trati 120 ju takmer ani nezbadáte. Keďže  je tu pravidelná premávka zastavená viac ako 35 rokov, stáva sa jazda romantickým zážitkom pre cestujúcich všetkých vekových kategórií. Nechodí sa tu 150 kilometrovou rýchlosťou, ako na susednej trati. Iba desatina z tejto rýchlosti je povolená na staručkom Čangu. Trať, ktorá  miestami pripomína rozkvitnutú záhradku alebo čerstvo pokosenú lúku. Trať, na ktorej sa  nikto nikde  neponáhľa, kde zajačiky, bažanty a prepelice veselo poskakujú pred idúcim vláčikom a kde vlaky občas musia dať prednosť autám, ktoré si už odvykli, že tade stále vedú aj koľajnice. Ak chcete nasávať pravú  atmosféru miestnych tratí minulého storočia, stačí nastúpiť do súpravy na druhom nástupišti piešťanskej stanice, otvoriť si oblok a zatvoriť oči.To je jednoducho Čango . . . 

 

Cestovný poriadok mimoriadnych vlakov

CP Čango.2015.xls

 

              km žst. km              
09:10 10:35 12:00 13:25 14:50 16:15   0 Piešťany 8   10:25 11:50 13:15 14:40 16:05 17:30
09:29 10:54 12:19 13:44 15:09 16:34 5 Trebatice 3 10:07 11:32 12:57 14:22 15:47 17:12
09:37 11:02 12:27 13:52 15:17 16:42 7 Krakovany 1 09:59 11:24 12:49 14:14 15:39 17:04
09:40 11:05 12:30 13:55 15:20 16:45 8 Vrbové 0 09:55 11:20 12:45 14:10 15:35 17:00

plagát Čango 2015.pdf

cango-2015.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Komentáre

Pridať komentár

Prehľad komentárov

Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.