Rendez Diesel 2009, 1.časť - Návoz
Ako som spomínal už v úvode, naša cesta do Bratislavy sa začala už vo štvrtok vo večerných hodinách. Bolo potrebné "hurvínka" nachystať na dlhú cestu a samozrejme ešte doladiť posledné detaily. Naša cesta bola naplánovaná z Púchova do Vrútok, kde sme išli prvýkrát po trati vlastnou silou. Z Vrútok sme už na konci konvoja pokračovali cez Hornú Štubňu, Prievidzu nákl. stanicu, Topolčany, Hlohovec, Leopoldov a Trnavu do Bratislavy východné. Odchod z Púchova bol v piatok 40 minút po polnoci, na miesto konania akcie, teda na Rendez sme dorazili 17:45. Poďme sa teda pozrieť na pár fotografií z tejto dlhej a náročnej cesty.
Stanica Púchov, pripravený na odchod
Ešte kontrola svetiel a môžme vyraziť na cestu do Vrútok
Skladanie konvoja vo Vrútkach
Stanica Príbovce, čakáme na obehnutie Zr1847
Stanica Diviaky, priberáme na tisoveckú M240.0039
Stanica Horná Štubňa a začína zložitý posun kvôli úvrati, pretože sa vydávame smer Prievidza
Cesta bola náročná :-) Naši dvaja nový spolupracovníci, ktorých si predstavíme v niektorej z ďalších reportáži.
Posun v Prievidzi na nákladnej stanici, doberáme "ušatú" 464.001 a "karkulku" T444.0055, preto musel posunovať aj náš "hurvínek". Hravo si poradil s dvojicou "singroviek" a "modrým šípom" , ktoré potiahol a zatlačil aj bez ich pomoci :-)
Sme kompletní a pripravení na odchod, čakáme na protiidúci osobný vlak Prievidza nákl. stanica
Takto vyzeral náš konvoj v čele bol T679.1168
Stanica Topolčany, ďalší zložitý posun
Konečná, Bratislava Východ, posledný posun
M131.1443 v spoločnosti dvoch "singroviek"
Čakáme na dokončenie posunu v areáli depa
Tento deň mal "hurvajz" za sebou prvú väčšiu skúšku v úseku Púchov - Vrútky, ktorú zvládol na výbornú. Avšak prídu ďalšie, ale o tom až v ďalších príspevkoch :-)
Komentáre
Prehľad komentárov
tieto fotky vlakov mi fakt pomohli . Diki
vavikinka@gmail.com
ahoj
(vaňa, 22. 3. 2012 16:37)